Sprawy Bieżące

UWAGA

autor Marcin Abramek · 24 sty 2022 o 14:32

KOMUNIKAT W SPRAWIE ZMIANY ORGANIZACJI BEZPOŚREDNIEJ OBSŁUGI INTERESANTÓW W URZĘDZIE GMINY JASTKÓW

Jastków dn. 24 stycznia 2022 r.

Szanowni Państwo, z uwagi na trudną sytuację związaną z utrzymującym się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stanem epidemii informuję, że od 24 stycznia br. do odwołania - Urząd Gminy Jastków ogranicza bezpośrednią obsługę interesantów. Powyższe działania mają charakter prewencyjny.

Kontakt z Urzędem Gminy Jastków odbywać się będzie przede wszystkim z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej.

Do Państwa dyspozycji pozostają adresy i numery ogólne do Urzędu:

adres: Panieńszczyzna, ul. Chmielowa 2

21-002 Jastków

ePUAP: /iar890l8xi/SkrytkaESP

adres e-mail: poczta@jastkow.pl

tel.: 81 502-04-25; 81 475-44-68

DANE KONTAKTOWE URZĘDU GMINY JASTKÓW 

oraz „skrzynka podawcza” w Urzędzie Gminy (przed wejściem do budynku)

Kontakt osobisty z pracownikami poszczególnych referatów Urzędu będzie możliwy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym.

Interesanci w zakresie bieżącej rejestracji zgonów będą przyjmowani bez konieczności wcześniejszego umówienia.

Informuję również, że na stronie www.jastkow.pl  w zakładce „Dla Mieszkańców”/druki do pobrania znajdują się wzory wniosków i deklaracji. Zachęcam do pobrania druku ze strony internetowej, wypełnienia oraz pozostawienia w „skrzynce podawczej” w Urzędzie Gminy.

Liczymy na Państwa zrozumienie.

Załączniki:

  1. Skan Zarządzenia Nr 9/2022 z dnia 24 stycznia 2024 r. 24 sty 2022 — 174 KB
  2. Skan komunikatu 24 sty 2022 — 220 KB
Herb Gminy Jastków
Stworzona z pasją — by służyć.