OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY JASTKÓW Z DNIA 16 MAJA 2025 R. O KONSULTACJACH SPOŁECZNYCH PROJEKTU UCHWAŁY RADY GMINY JASTKÓW W SPRAWIE ZASAD WYZNACZANIA SKŁADU ORAZ ZASAD DZIAŁANIA KOMITETU REWITALIZACJI GMINY JASTKÓW
OGŁOSZENIE
Wójta Gminy Jastków
z dnia 16 maja 2025 r.
o konsultacjach społecznych projektu uchwały Rady Gminy
Jastków w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Gminy Jastków
Na podstawie art. 6 oraz w związku z art. 7 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz. U. z 2024 r. poz.278) Wójt Gminy Jastków ogłasza, że w dniach od 16.05.2025r. do dnia 23.06.2025r. zostaną przeprowadzone konsultacje społeczne projektu uchwały Rady Gminy Jastków w sprawie wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji. Komitet Rewitalizacji, stanowiący forum współpracy i dialogu interesariuszy rewitalizacji z organami gminy i będący wyrazem wielopoziomowego zarządzania.
Konsultacje mają na celu zebranie od interesariuszy rewitalizacji, w szczególności od mieszkańców Gminy Jastków, podmiotów prowadzących lub zamierzających prowadzić na terenie Gminy Jastków działalność gospodarczą lub społeczną i pozostałych zainteresowanych osób i podmiotów uwag do wyżej wymienionego projektu.
Uwagi do projektu uchwały Rady Gminy Jastków w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji będzie można wnosić w terminie od 16.05.2025r. do dnia 23.06.2025r. w następujących formach:
- Konsultacji pisemnych – na podstawie formularza konsultacji (załącznik nr 2 do zarządzenia) dostępnego w Urzędzie Gminy Jastków, Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3, 21-002 Jastków lub na stronie internetowej https://www.jastkow.pl/. Wypełnione formularze należy dostarczać:
- drogą elektroniczną na adres e-mali: poczta@ugjastkow.pl;
- drogą korespondencyjną na adres Urząd Gminy Jastków, Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3, 21-002 Jastków
- bezpośrednio do Urzędu Gminy Jastków (biuro podawcze pok. 15) w godzinach pracy Urzędu.
- osobiście w trakcie trwania spotkania konsultacyjnego które odbędzie się w dniu 30.05.2025r. w godzinach od 10.00 do 15.30 Sali konferencyjnej Urzędu Gminy Jastków.
- Ankiety – na podstawie ankiety w postaci papierowej lub elektronicznej (załącznik nr 3 do zarządzenia) dostępnego w Urzędzie Gminy Jastków, Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3, 21-002 Jastków lub na stronie internetowej https://www.jastkow.pl/. Wypełnione ankiety należy dostarczać:
- drogą elektroniczną na adres e-mali: poczta@ugjastkow.pl;
- drogą korespondencyjną na adres Urząd Gminy Jastków, Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3, 21-002 Jastków
- bezpośrednio do Urzędu Gminy Jastków (biuro podawcze pok. 15) w godzinach pracy Urzędu.
- osobiście w trakcie trwania spotkania konsultacyjnego które odbędzie się w dniu 30.05.2025r. w godzinach od 10.00 do 15.30 Sali konferencyjnej Urzędu Gminy Jastków.
- Zbierania uwag, opinii i propozycji ustnych do protokołu (załącznik nr 4). Osobami wyznaczonymi do udzielania wyjaśnień i przyjmowania uwag i opinii do protokołu są: Anna Kijak-Zarzeczna i Edyta Zając, tel.: 81 502 22 21, pokój 29 w godz. pracy Urzędu Gminy Jastków.
- Spotkania konsultacyjnego, które odbędzie się w dniu 30.05.2025r. w godzinach od 10.00 do 15.30 Sali konferencyjnej Urzędu Gminy Jastków.
Uwagi do projektu można składać do dnia 23.06.2025r. W przypadku dostarczenia uwag za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu korespondencji do Urzędu Gminy Jastków.
Nie będę rozpatrywane propozycje i opinie:
- które wpłyną po 23.06.2025r.
- niepodpisane czytelnym imieniem i nazwiskiem oraz bez danych kontaktowych.
Wyniki konsultacji zostaną opracowane zgodnie z art. 6 ust. 7 i 8 ustawy z dnia 9 października 2015r. o rewitalizacji oraz zostaną zamieszczone na stronie internetowej Gminy Jastków: https://www.jastkow.pl/ , na stronie podmiotowej Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Jastków: https://ugjastkow.bip.e-zeto.eu/index.php oraz na żądanie osób zainteresowanych, zostaną udostępnione w siedzibie Urzędu Gminy Jastków.
Materiał dotyczący konsultacji społecznych dostępny jest:
- na stronie podmiotowej Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Jastków: https://ugjastkow.bip.e-zeto.eu/index.php
- na stronie internetowej Gminy Jastków: https://www.jastkow.pl/
- w pokoju nr 29 i 15 (biuro podawcze) w Urzędzie Gminy Jastków Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3, 21-002 Jastków, w godz. pracy Urzędu.
- projekt uchwały Rady Gminy Jastków w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Gminy Jastków, wraz z załącznikami,
- formularz zgłaszania uwag i propozycji zmian,
- Formularz ankiety w procesie konsultacji projektu uchwały w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Gminy Jastków
- protokół zgłaszania uwag ustnych i propozycji do projektu uchwały rady gminy
- zarządzenie nr Nr 61/2025 Wójta Gminy Jastków z dnia 15 maja 2025 r. Wójta Gminy Jastków w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących projektu uchwały Rady Gminy Jastków w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Gminy Jastków,
obwieszczenie o konsultacjach społecznych projektu uchwały Rady Gminy Jastków w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Gminy Jastków,
- obowiązek informacyjny (klauzula informacyjna).
Informacja o konsultacjach społecznych podane do publicznej wiadomości:
- w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie https://ugjastkow.bip.e-zeto.eu/index.php
- na stronie internetowej gminy https://www.jastkow.pl/
- na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Gminy w Jastków,
- na tablicach informacyjnych w sołectwach na terenie gminy
- przez publikację w prasie w rozumieniu art. 7 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. – Prawo prasowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 1914).
- W mediach społecznościowych https://www.facebook.com
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż:
1) Administratorem Twoich danych będzie Wójt Gminy Jastków Panieńszczyzna, ul. Chmielowa 3, 21-002 Jastków tel. 81 502-04-25;
2) z Inspektorem Ochrony Danych możesz skontaktować się osobiście w Urzędzie Gminy Jastków, Panieńszczyzna, ul. Chmielowa 3 21-002 Jastków, pokój nr 18B tel. 81 502-01- 41 e-mail ugiod@jastkow.pl; Twoje dane będą przetwarzane wyłącznie w celu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b, c, d, e Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO.
3) Twoje dane mogą zostać przekazane osobom upoważnionym przez Wójta Gminy Jastków, tj. pracownikom celem wykonania swoich obowiązków, podmiotom przetwarzającym, którym Wójt Gminy Jastków zleci wykonywanie czynności przetwarzania danych.
4) Podane przeze Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane do decyzji opartej na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, ani nie zostaną przekazane do państwa trzeciego (poza obszar Unii Europejskiej, Islandii, Norwegii i Lichtensteinu) lub organizacji międzynarodowej.
5) Masz prawo do żądania od Wójta Gminy Jastków dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przechowywania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także do przenoszenia danych;
6) Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jako organu nadzorczego, gdy przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Rozporządzania Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
7) Podanie przez Ciebie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
